30/04/2024 12:23:05
Nawigacja
Portal
  Strona Główna
  Kalendarz imprez
  Forum
  Kategorie Newsów
  Kontakt
  Galeria
  Szukaj
  Download
  Zarząd ŁZM
  Statut

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Użytkowników Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 372
Nieaktywowany Użytkownik: 21
Najnowszy Użytkownik: ~LPG Majster
Zobacz Temat
| Off Topic | Techniczne

Drukuj temat Oceń temat Zmień styl na nowy


Autor vw vr6 czy 2.0 GTI
adek1708

Member

Avatar Użytkownika




Postów: 3
Miejscowość: Brzeziny Ebr
Data rejestracji: 01.02.09

Dodane dnia 11/05/2009 18:42
mam pytanie co jest lepszym rozwiazaniem kupna vw golfa 3 vr6 czy 2.0 Gti Prosze piszcie co sadzicie o jednym i drugim aucie
9556424 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: vw vr6 czy 2.0 GTI
radek239a

Member

Avatar Użytkownika




Postów: 76
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 20.05.08

Dodane dnia 11/05/2009 20:03
a do czego to auto chcesz jesli do rajdow to to gti (klasa 4)
ecad.com.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: vw vr6 czy 2.0 GTI
Gruby

Member

Avatar Użytkownika




Postów: 62
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 22.05.08

Dodane dnia 11/05/2009 20:46
Vr6 - nie trzyma serii, często jest to w okolicach 150 koni. Za tym motorem przemawia dzwiek i moment... Ale szczerze powiem, ze zdrowe 2.0 16v objeżdza VR6..

Dla mnie najlepszym wyborem spośród tych dwóch samochodów byłby golf 3 GTI z dwulitrowym, szesnastozaworowym silnikiem, legitymujący się mocą 150 koni. Mało awaryjna jednostka, elastyczna jak i całkiem ekonomiczna.
4044053 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: vw vr6 czy 2.0 GTI




Avatar Użytkownika




Postów:
Data rejestracji: 01.01.70

Dodane dnia 12/05/2009 00:09
Oba motory są do d....ale abf jest zdecydowanie mniej zly



Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: vw vr6 czy 2.0 GTI
diR

Member

Avatar Użytkownika




Postów: 41
Data rejestracji: 14.01.09

Dodane dnia 02/06/2009 19:39
a ja śmiało polecam PG+G60, przy czym... o ile motor prosty niezawodny i bardzo trwały, to już nie samo G... no trzeba czasem w nie kasę włożyć ;/ a w tedy przy nawet niecałym 1 barze plus 1,8 pojemności żadne 2.0 16v z GTI nie da rady... na bank.... zdrowe G może śmiało konkurować ze zdrowym seryjnym VR ( a w praktyce go objeżdża także dzięki nieco mniejszej masie )
ps. VR jest drogi w serwisowaniu , jako sam silnik, zaś wbrew pozorom nie pali więcej niż G60 ( przy tym samym bucie )
edit: podobno kompletna regeneracja G60 (samego kompresora) jest konieczna co około 50 000 km... w praktyce różnie bywa - mało kto ma nowy kompresorsmiley
Edytowane przez diR dnia 03/06/2009 15:45
mrrally.cba.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
INFORMACJE
Honorowe oddawanie krwi



Członkowie naszego klubu oddali już ponad:

50000 ml krwi

Reklama

Pawenta Szynki


Czarnocin


Bachus


ACMClubPetronas


Har-tech


Monaco


pneumaster


Classiccars

Copyright © 2008-2009