Autor |
wankl |
vivaldi
Postów: 338
Miejscowość: Myślenice
Data rejestracji: 22.05.08
|
Dodane dnia 13/08/2010 16:40 |
|
|
Panowie a w szczególności nasz jedyny techniczny by pomógł: grzebie i grzebie i nie mogę znaleźć umocowania regulaminowego. Czy i jak przelicza się wankla? Gdziś doszukałem sięx3 ale nic oficjalnego. Jak to jest? |
|
Autor |
RE: wankl |
vivaldi
Postów: 338
Miejscowość: Myślenice
Data rejestracji: 22.05.08
|
Dodane dnia 15/08/2010 17:54 |
|
|
Skónd te 1,7849? Bo koro nie umocowane rgulaminowo to normalnie dymy powinny być a nikt nie dymki jak np.1500ccm ląduje w 4 lub 5 grupie
Ja w załączniku J znalazłem takie cós: wg.art 259 załącznika J " Załącznik J do MKS FIA - 2010; 2009-11-03, Główna Komisja Sportu Samochodowego
Samochody z silnikiem rotacyjnym (typu objętego patentami NSU-Wankel)
dopuszczone są na podstawie równoważnej pojemności. Równoważna pojemność
skokowa równa się 1,5 objętości stanowiącej różnicę pomiędzy maksymalną
i minimalną pojemnością komory spalania "
czy to jest praktycznie x1,7859 tego właśnie nie wiem. Ale gdybając jeżeli minimalna ma 200ccm a max 1300ccm to różnica wychodzi 1100ccm x 1,5 daje 1650ccm przeliczeniowego a to coś mało jak na 4 lub 5 grupę. Yoda zapodaj takie pytanie Haniemu, pewnie wie skoro Cię wprowadzał , albo któremu co to wie. Ciekawość mnie zżera. |
|