Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
pjj
Postów: 7
Data rejestracji: 22.05.11
|
Dodane dnia 12/03/2012 11:32 |
|
|
dzięki za imprezę i jednocześnie mam pytanie-prośbę. Czy przy podawanych czasach można prosić o informacje o przyznanych karach regulaminowych? Dostałem taką na ostatnim przejeździe, ale nie wiem za co i o co w niej chodzi. Obecnie nie wpływa to na klasyfikacje, po prostu człowiek jest zagubiony |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
angel_
Postów: 1958
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 02.06.08
|
Dodane dnia 12/03/2012 12:59 |
|
|
pjj napisał/a:
dzięki za imprezę i jednocześnie mam pytanie-prośbę. Czy przy podawanych czasach można prosić o informacje o przyznanych karach regulaminowych? Dostałem taką na ostatnim przejeździe, ale nie wiem za co i o co w niej chodzi. Obecnie nie wpływa to na klasyfikacje, po prostu człowiek jest zagubiony
kary sa opisane w regulaminie : np brak świateł na probie i podczas podjechania na start , np. nie zamkniete szyby, np nie zapiete pasy |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
matto
Postów: 154
Data rejestracji: 05.07.10
|
Dodane dnia 12/03/2012 13:15 |
|
|
angel_ napisał/a:
kary sa opisane w regulaminie : np brak świateł na probie i podczas podjechania na start , np. nie zamkniete szyby, np nie zapiete pasy
mysle ze po tym poscie wszyscy rzucili sie na regulamin:
" Jak to dostalem kare za swiatla?" dobre dobre
a tak analizujac wyniki zastanawiam sie czy podzial aut ze wzgledu na napedzana os nie byl by sprawiedliwym podzilem, z czasow jest to dosc czytelne, najbardziej poszkodowane sa osoby z 3 klasy np Norbert z Kadetta jest 13 w klasie a w osce jest na miejscu 4, generalnie kazda klase za kazdym razem wygrywaja auta tylno napedowe ciekawy jestem waszych opini na ten temat
jesli chodzi o trase to czuje niedosyt, mozna bylo mocniej pokrecic, tak na jakies 1:30 z drugiej strony wydluzylo by to zawody o 1/3 czasu wiec nalezalo by zrezygnowac z 3 przejadow co dla niektorych jest nie do ogarniecia widzac po ilosci taryf na tak prostej probie |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
krzysiekk
Postów: 380
Data rejestracji: 01.03.09
|
Dodane dnia 12/03/2012 13:39 |
|
|
matto napisał/a:
a tak analizujac wyniki zastanawiam sie czy podzial aut ze wzgledu na napedzana os nie byl by sprawiedliwym podzilem, z czasow jest to dosc czytelne, najbardziej poszkodowane sa osoby z 3 klasy np Norbert z Kadetta jest 13 w klasie a w osce jest na miejscu 4, generalnie kazda klase za kazdym razem wygrywaja auta tylno napedowe ciekawy jestem waszych opini na ten temat
Zacząłem myśleć wczoraj nad jakimiś zmianami w tym temacie. Nie mówię tu konkretnie o napędzie, ale troszkę różnicy było w liczebności klas 1-2 względem 3.
Tylko, że już widzę te głosy że maluch jedzie w klasie z BMW M3 albo inną Corvettą
Temat zdecydowanie do przedyskutowania |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
angel_
Postów: 1958
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 02.06.08
|
Dodane dnia 12/03/2012 14:03 |
|
|
temat wraca co rok a widze ze juz czesciej. i juz moge powiedziec ze nic pasujacego wszystkim sie nie wymysli. chyba ze klasy beda "fabryczne np. klasa X - VW Passat 1.9TDI" ale wtedy w tych klasach bedzie po 1 uczestniku |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
wscieklymlecz
Postów: 1
Data rejestracji: 12.03.12
|
Dodane dnia 12/03/2012 16:37 |
|
|
Inicjatywa zajebista, ale patrząc na mój czas w klasie 3 nie mam co konkurować z samochodami z czołówki, które są przygotowane do rajdów. Może trzeba zrobić 4 klasę, specjalnie dla takich maszyn |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
Derbiak
Postów: 28
Data rejestracji: 23.09.08
|
Dodane dnia 12/03/2012 18:50 |
|
|
wscieklymlecz napisał/a:
Inicjatywa zajebista, ale patrząc na mój czas w klasie 3 nie mam co konkurować z samochodami z czołówki, które są przygotowane do rajdów. Może trzeba zrobić 4 klasę, specjalnie dla takich maszyn
W sensie dla jakich maszyn?? Cóż ja mam Ci powiedzieć, każdy jezdzi tym co ma. KZKi czy to rajdy są organizowane o różnych porach roku na różnych nawierzchniach i to czy masz FWD, RWD czy AWD nieraz działa na korzyść innym razem nie do końca. Według mnie podział na rodzaj napędu jest bezsensu, podział na pojemność jest najbardziej logiczny ale to moje zdanie.
Pozdrawiam
Podziękowania dla organizatorów za super impreze |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
Porthos
Postów: 15
Data rejestracji: 13.05.09
|
Dodane dnia 12/03/2012 22:20 |
|
|
Powszechnie stosowaną i bardzo lubianą praktyką jest tworzenie dodatkowej klasy RWD, bez podziału na pojemność.
Sprawdza się to w wielu imprezach, ludziom bardzo się podoba.
...a maluchy bardzo często wygrywają czy to z BMW, czy to z corvette
Co do klas - przydałoby się wiecej, np klasa pierwsza do 903ccm, jak to jest stosowane w innych rejonach.
ps. Proszę o korektę w wynikach - klasa 1, miejsce 4te - nazywam się Jasińśki
djwheelie - wracaj do malucha, bo tym swiftem uplasowałeś się za dwoma szerszeniami, potrzebujesz czegoś szybszego |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
michalawd
Postów: 11
Data rejestracji: 26.01.10
|
Dodane dnia 12/03/2012 23:50 |
|
|
może ktoś się odnajdzie na filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=8SY_I_Du_Lg
|
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
matto
Postów: 154
Data rejestracji: 05.07.10
|
Dodane dnia 13/03/2012 08:03 |
|
|
Ja jeszcze raz zwracam uwage ze wszystkie klasy wygraly auta RWD wiec cos w tej mojej propozycji jest sensowne, z reszta nawet w WRC auta roznonapedowe jada w oddzielnych klasach, co do klasy 900 zgadzam sie ale jest jedno ale, bywa tak ze na KZK przyjedzie 20 zalog i wtedy w tej klasie nie ma nawet 3 zawodnikow. |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
angel_
Postów: 1958
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 02.06.08
|
Dodane dnia 13/03/2012 09:14 |
|
|
proponuje przeniesc temat klas do dzialu regulaminy i tam przekonywac do swoich racji |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
PAQU
Postów: 20
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 28.03.11
|
Dodane dnia 13/03/2012 09:31 |
|
|
Dyskusja jak co roku Każdy tak szyje, aby było na jego korzyść. Nigdy nie uda się zrobić tak aby było sprawiedliwie. Chyba że będziemy hamować i ważyć auta przed startem i zrobimy klasy najbardziej sprawiedliwe czyli w stosunku mocy do masy Myślę że nie ma co płakać, jeśli ktoś startuje buduje sobie auto które wyląduje w 3ciej klasie to chyba zdaje sobie sprawę z jaką konkurencją będzie miał do czynienia. w Mojej klasie e30 IS-y są bezkonkurencyjne, zresztą ciężko się porównywać do aut "zrobionych " pod sport. Ja startuję seryjnym wozem i w zawsze w wynikach szukam kogoś kto startuje podobnym autem, np kolega Michał z Golfa 2 , zawsze udaje mu się być trochę szybszym za co pełny szacun
Nie ma się co napinać a dzielić te klasy które są jeszcze na FWD i RWD nie wiem czy będzie to miało sens jak na start stawi się 20 załóg w każdej klasie będą po 3 wozy i każdy będzie zadowolony bo wynik na pudle
www.pakulski.net := Toyota Celica 1.6 (powered by LPG) =: |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
matto
Postów: 154
Data rejestracji: 05.07.10
|
Dodane dnia 13/03/2012 13:22 |
|
|
Ja zawsze jestem na pudle wiec nie "szyje" dla siebie robie to w obronie aut przednionapedowych oraz poto zeby bylo troche zamieszania na forum bo ostatnio malo postow sie pojawia |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
angel_
Postów: 1958
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 02.06.08
|
Dodane dnia 13/03/2012 15:11 |
|
|
matto napisał/a:
bo ostatnio malo postow sie pojawia
ano malo i szkoda ze tak malo i szkoda ze nie odpisaliscie na jednego z moich postow-pytan co do jazdy w barwach LZM w MOŁ ale coż teraz to juz i tak po zawodach |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
pjj
Postów: 7
Data rejestracji: 22.05.11
|
Dodane dnia 14/03/2012 09:13 |
|
|
angel_ napisał/a:
pjj napisał/a:
dzięki za imprezę i jednocześnie mam pytanie-prośbę. Czy przy podawanych czasach można prosić o informacje o przyznanych karach regulaminowych? Dostałem taką na ostatnim przejeździe, ale nie wiem za co i o co w niej chodzi. Obecnie nie wpływa to na klasyfikacje, po prostu człowiek jest zagubiony
kary sa opisane w regulaminie : np brak świateł na probie i podczas podjechania na start , np. nie zamkniete szyby, np nie zapiete pasy
ok, ale chodziło mi o podanie konkretnie jaka to kara była. Fajnie byłoby też gdyby informacja o wszelkich niezgodnościach była podawana przy dojechaniu na metę - jeśli coś się nie zgadza to od razu można się do tego odnieść, a nie później szukać i się zastanawiać. |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
angel_
Postów: 1958
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 02.06.08
|
Dodane dnia 14/03/2012 14:08 |
|
|
jeżeli ja Cie startowałem to na stracie mówilem : ŚWIATŁA !!! , lub SZYBY !!!
na pewno nikt nie dostał kary (z tych co ja startowałem) za pasy bo każdy miał zapięte i za kaski, wiec pozostaje albo problem szyb albo świateł, lub jeszcze jedna opcja przejechanie mety stop.
generalnie nie zawsze jest możliwość na mecie poinformować. Są tacy co wjeżdżają na metę i od razu zjeżdżają.
a inna strona jest taka: jest cała masa uczestników którzy kar nie dostają, więc może warto jednak choć raz przeczytać regulamin imprezy w której się startuje i się do niego stosować.
nie potrafię Ci odpowiedzieć kilka dni po imprezie za co konkretnie dostałeś karę ale kary były wpisywane w protokół więc jest to do ustalenia. Podaj mi nr z jakim starowałeś. |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
Zagi
Postów: 4
Data rejestracji: 04.12.11
|
Dodane dnia 14/03/2012 22:03 |
|
|
Dołączę się, bo także mam karę regulaminową, prawdopodobnie chodzi o to, że nie zdołałem wyhamować przed metą ale to nie jest zaznaczane podkreśleniem? Nie ma to wielkiego znaczenia, ale pytam tak z ciekawości. |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
krzysiekk
Postów: 380
Data rejestracji: 01.03.09
|
Dodane dnia 15/03/2012 09:34 |
|
|
Ludzie czytajcie co jest napisane w wynikach. Inaczej oznaczona jest przejechanie mety, inaczej potrącenie słupka i inaczej kary regulaminowe. Jak chcecie wiedzieć jaką konkretnie karę regulaminową macie nałożoną to wpiszcie numery. Na protokołach jest wszystko opisane więc do ustalenia.
pzdr |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
pjj
Postów: 7
Data rejestracji: 22.05.11
|
Dodane dnia 17/03/2012 16:26 |
|
|
angel_ napisał/a:
jeżeli ja Cie startowałem to na stracie mówilem : ŚWIATŁA !!! , lub SZYBY !!!
na pewno nikt nie dostał kary (z tych co ja startowałem) za pasy bo każdy miał zapięte i za kaski, wiec pozostaje albo problem szyb albo świateł, lub jeszcze jedna opcja przejechanie mety stop.
generalnie nie zawsze jest możliwość na mecie poinformować. Są tacy co wjeżdżają na metę i od razu zjeżdżają.
a inna strona jest taka: jest cała masa uczestników którzy kar nie dostają, więc może warto jednak choć raz przeczytać regulamin imprezy w której się startuje i się do niego stosować.
nie potrafię Ci odpowiedzieć kilka dni po imprezie za co konkretnie dostałeś karę ale kary były wpisywane w protokół więc jest to do ustalenia. Podaj mi nr z jakim starowałeś.
w regulaminie stoi tak jak mówiłeś - światła/szyby/pasy/kaski. Startuje od roku i po raz pierwszy dostałem taką karę, więc... zdarza się . Te 3 wykrzykniki przypomniały mi - światła . Tak jak mówiłem, nie chodzi o to żeby grzebać w protokołach, a żeby później nie było pytań od zagubionych uczestników . Może kolumna z uwagami? |
|
Autor |
RE: Druga eliminacja Pucharu KZK |
krzysiekk
Postów: 380
Data rejestracji: 01.03.09
|
Dodane dnia 17/03/2012 18:37 |
|
|
Kary powstały po to, żeby troszkę zdyscyplinować rajdową gawiedź
W zeszłym roku zdarzały się przypadki że na starcie stali ludzie bez pasów, świateł kasków i ogarniali wszystko w momencie jak już stali na starcie co wydłużało całe KZK. Poza tym na wypadek jakby ktoś chciał pojeździć w KJS to też mu się to przyda
Pomyślimy nad dodatkową kolumną, ale nie wiem czy nie łatwiej będzie sprawdzić to w protokołach |
|